درمان تورم مچ پا FSGS بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

FSGS است این بیماری شایع کلیه اشاره به آسیب گلومرولی. هنگامی که سلول ها کلیه، مانع renal- مجروح و کاهش فیلترینگ، پروتئین در ادرار به فرار کنند. با از دست دادن عملکرد پروتئین آب بدن بلوک نیز آسیب دیده، مایعات اضافی توسط کلیه ها دفع نمی جریان به فضاهای بافت آسیب دیده، که در آن احتباس آب در مچ پا باعث فعالیت طبیعی بیماران تحت تاثیر جدی .این مقاله به بیماران با درمان تورم مچ پا FSGS.

معمولا، بیماران مبتلا به هورمون ادم خواهد شد توصیه می شود برای کاهش پروتئین ادرار و ادرار آور برای کاهش احتباس آب، به طوری که تورم را می توان به عنوان مراجعه. با این حال، زمانی که بیمار با استفاده از مواد مخدر، بدون توقف آسیب کلیوی از عملکرد ریشه و کلیه سرمایه گذاری را متوقف، بیماران پروتئین ادرار و احتباس آب دوباره رنج می برند. علاوه بر این، استفاده طولانی مدت از عوارض جانبی هورمون توصیه نمی شود.

بیماران مبتلا به FSGS که می خواهند از شر او ریشه تورم مچ پا خلاص شدن از شر ممکن است شانس ما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی داشته باشد.مواد تشکیل دهنده فعال از دارو را می توان به بدن آغشته به کمک نافذ، مشغول به کار در گردش خون هزینه، ترویج گردش خون و حل لخته شدن خون، با افزایش پرفیوژن خون، GFR تواند بهبود یافته خواهد شد و آسیب کلیه نیز ارائه می شود. و مواد تشکیل دهنده فعال از مواد مخدر نیز می تواند جذب مواد زائد در خون، سقوط تورم آنها و غیر فعال سلول بیگانه خوار مسائل شکسته، پاسخ به طوری فوق العاده ایمنی کاهش می یابد کلیه و آسیب کلیوی نیز می تواند مسدود شود. همچنین، پزشکی شامل تغذیه خوب برای ترمیم سلول های کلیه مجروح، معکوس نقش خود است.

درمان این است برای جلوگیری از آسیب کلیه و برگشت از عملکرد کلیه با مسدود کردن کلیه ایسکمیک هیپوکسیک و رسوب مواد زائد در کلیه به عرضه خون خالص و ملایم.درمان FSGS کلید شدن از تورم مچ پا و یا علائم دیگر خلاص شدن از شر است. و اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمان ما، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به kidney-support@hotmail.com ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.

http://enfermedad-renal.com/Glomeruloesclerosis-focal-y-segmentaria/1979.html





:: برچسب‌ها: FSGS، درمان FSGS تورم مچ پا ,
:: بازدید از این مطلب : 487
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: